سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق جامع وبگردی بهرویان

آهنگ شاد عروسی آذری سن گوزل گوزل از محمدحیدری+دانلود

    نظر

آهنگ شاد عروسی آذری سن گوزل گوزل از محمدحیدری+دانلود

  1. سن گوزل،محمدحیدری

متن:

سنین عشقیوه، من یاشییرام،سنین یادیوا اینان گئجه یاتمیرام

من سنه گوره گونده اولرم، سن منیم بو حالیمی کاشکی گورسن

سن گوزل گوزل، سن عشقه ازل منیم سوجاخ کولوم بیر سنی گوزل

من بودونیادا بیر شی ایسترم تاکی عمروم واردی من سنی گورم

......

نازلی باخیشین، منی اولدوروب، گویده اولان اولدوزلار گوزونده سونوب

سن بو داغلارین تک مارالیسان، سن بو گویلرین تکجه آییسان

سن گوزل گوزل، سن عشقه ازل منیم سوجاخ کولوم بیر سنی گوزل

من بودونیادا بیر شی ایسترم تاکی عمروم واردی من سنی گورم

.....

من سنه گوره بیل کی یایشیرام ، من سنین اولوم عشقین چون کی یانلیزام

تاکی من وارام،فانی دونیادا،گونده یوز سری گورسم سنی دویمارام

سن گوزل گوزل، سن عشقه ازل منیم سوجاخ کولوم بیر سنی گوزل

من بودونیادا بیر شی ایسترم تاکی عمروم واردی من سنی گورم

دانلود از لینک زیر:

دانلود آهنگ سن گوزل گوزل